Promocja Rossmann -49% Podkłady, róże, bronzery...na co warto zwrócić uwagę?

Cześć kochani promocje w Rossmannie trwają w najlepsze, szał zakupowy trwa...  Jak w tym szaleństwie znaleźć prawdziwe perełki za pół ceny ...

Cześć kochani promocje w Rossmannie trwają w najlepsze, szał zakupowy trwa...
 Jak w tym szaleństwie znaleźć prawdziwe perełki za pół ceny ?
Przedstawiam Wam moje nowe odkrycia kosmetyczne :)



Paletka Lovely co prawda już nie z promocji, bo na promocji nie mogłam jej spotkać... Ale na szczęście cena nie powala to około 18 zł. Piękna paletka o typowych jesiennych kolorkach. Dwanaście kolorków, które można połączyć stworzyć piękny makijaż. Jedyny minus to jasne beżowe cienie, których po prostu nie widać na powiece. 





WIBO Fixing Powder ostatnie super odkrycie. Po skończeniu Rimmel Stay Matte musiałam kupić jakiś nowy puder. Tym razem wybór trafił na Wibo Fixing Powder, skuszona dobrymi opiniami i recenzjami poleciałam do Rosska. Na szczęście dorwałam ostatni egzemplarz. :P Puder jest 
rzeczywiście dobry, świetnie matuje i utrzymuje ten efekt. Kosztuje około  11 zł, więc w promocji możemy go dostać za około 6 zł.

"Półtransparentny utrwalacz makijażu w sypkim pudrze. Matuje, utrwala zarówno podkład i korektor. Zapewnia idealną bazę wyjściową do aplikacji różu i rozświetlacza. Jego drobnozmielona konsystencja ułatwia dopasowanie do każdego rodzaju podkładu. Zawarty w nim kolagen działa nawilżająco i regenerująco."




Wibo JE T'AIME puder z bronzerem. Mój ostatni bronzer zginął śmiercią tragiczną po tym jak upadł na podłogę i się rozkruszył. Ten kupiłam z czystej ciekawości dam Wam znać jak się spisuje. Cena regularna to 12,99 więc w najbliższych dniach możemy go zdobyć za 6,62 zł. Cena kusząca, aż żal nie wypróbować.

"Bronzer do ciała i twarzy . Nadaje efekt naturalnej opalenizny. Delikatna, kremowa konsystencja sprawia, że nie daje efektu maski i nie pozostawia smug. Formuła wzbogacona z Kolagen i Wit. E, zapewnia luksusową pielęgnację nawet najbardziej wymagającej cerze."


Kochane własnie zaczynam kuracje na moje wypadające włoski z Biotebalem. Po 3 miesiącach ( taki zalecił mi farmaceuta) wstawię zdjęcie przed i po i opiszę różnicę jaką zauważyłam.
A wy jak wspomagacie swoje włoski w czasie jesieni ?
Pozdrawiam, Nessi <3





You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images