Haul zakupowy - tanie hity z którymi się nie rozstaje

Witajcie kochani dziś przychodzę do Was z propozycjami kosmetyków moim zdaniem w rozsądnej cenie, które świetnie się sprawdzają i dorówn...


Witajcie kochani dziś przychodzę do Was z propozycjami kosmetyków moim zdaniem w rozsądnej cenie, które świetnie się sprawdzają i dorównują swoim konkurentom z wyższych półek.
Napisze Wam parę wskazówek kiedy i gdzie najlepiej starać się o wybrane produkty, żeby kupić je poprostu taniej :) Żadna z nas chyba nie lubi przepłacać.

  • Puder prasowany Rimmel Stay Matte


    Idealnie matuje cerę. Jest delikatny dla skóry ze względu na swój skład:
    - Bawełna - długotrwale i skutecznie kontroluje błyszczenie się skóry, eliminując nadmiar sebum.
    - Rumianek - koi wszelkie podrażnienia i redukuje zaczerwienienia.
    - Ogórek - delikatnie odświeża i pomaga zachować czystość porów.
    Puder idealny do cery wrażliwej i skłonnej do alergii - nie zawiera tłuszczu, substancji zapachowych, talku ani parabenów.
    Wcześniej używałam innych pudrów również w granicach 20 zł, lecz ten bez porównania jest lepszy.
    Kupiłam go na jesiennej wyprzedaży w Rossmannie -49% i tam polecam go szukać. Wtedy zapłaciłam za niego około 15 zł, widziałam go w kilku hurtowniach internetowych w okolicach 10 zł do czego musimy doliczyć przesyłkę, ale jeśli nasz portfel pozwoli na większy wydatek na pewno internetowo opłaca się to bardziej.

  • Synegren żel do twarzy

    Żel oczyszcza skórę do głębi porów,usuwa nadmiar sebum,zanieczyszczenia skóry twarzy i makijaż. Formuła bez mydła i łagodne tensydy w szczególnie przyjazny sposób oczyszczają skórę i chronią ją przed wysuszeniem.
    Zdarza mi się nawet zmywać nim makijaż i sprawdza się świetnie. Kupiłam go również w Rossmannie na przecenie za około 5 zł.

  • Oliwkowy krem do rąk Ziaja


    Apsolutny hit jeśli chodzi o kremy do rąk. Jest tani i dobry. Kupiłam go w osiedlowym sklepiku za około 10 zł. Świetnie nawilża. Często używam go do odsuwania skórek ( nakładam krem czekam około 5 minut i odsuwam skórki).
  • Antyperspirant NIVEA Stress Protect


    Nie byłam przekonana do antyperspirantów z tej firmy dopóki nie odkryłam tego. Kupiłam go w zestawie w Biedronce 2 w cenie 1. Zapewnia ochronę na cały dzień i do tego pięknie pachnie przez dłuuugi czas :)

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images