Tanie kupowanie- czyli co polecam kupić na promocji -49% w Rossmannie.

Witajcie kochani. Dawno mnie tu nie było, ale teraz staram się nadrobić zaległości. Pojawiła się oficjalna informacja że tegoroczna pr...



Witajcie kochani. Dawno mnie tu nie było, ale teraz staram się nadrobić zaległości. Pojawiła się oficjalna informacja że tegoroczna promocja w Rossmannie będzie obowiązywać od 20 kwietnia do 6 maja. Promocja dotyczy tzw: kolorówki czyli wszelkie pudry, podkłady, bronzery, szminki, błyszczyki, lakiery do paznokci...

Niektóre rzeczy ze zdjęcia jak np, olejek łopianowy czy żel do mycia twarzy nie będą na promocji ale ich cena nie jest duża kosztują około 10 zł więc można j sobie spokojnie wypróbować. :) Pod koniec postu wrzucę jeszcze kilka zdjęć rzeczy na które zapoluję w tym roku na promocji.



1.  Lovely Extra Lasting
Świetny błyszczyk matowy trwały efekt. Nie złuszcza się na ustach i nie robi efektu popękanej farby. Jest na prawdę bardzo trwały ( przetrzyma nieraz całą imprezę z drobnymi poprawkami ). Cena to około 10 zł w promocji będzie dostępna za około 5 warto spróbować zwłaszcza jeśli lubicie mocne kolorki. 

2. Matowy błyszczyk Bell HYPOAllergenic 
Niestety bardzo rzadko widuję go w Rossmannach a szkoda bo daje piorunujący efekt. Również zastyga na ustach jak jego poprzednik ale jest dużo lżejszy, ma płynną konsystencję która wtapia się w usta.  Mój odcień to akurat.04. Jest to piękny naturalny róż. 


3. Wibo, Lips to Kiss, pomadka do ust
Mój ulubieniec. Jak już pwenie zdążyłyście zauważyć uwielbiam matowe błyszczyki. Pomadka Wibo daje inny efekt nie do opisania. Może jest to moje wrażenie, ale wydaje mi się, że muszę go użyć bardzo dużo, żeby efekt był taki jak chcę, jednocześnie nie da się z nim " przesadzić" czyli każda ilośc wygląda ładnie.. Oczywiście możliwa ilość. :) 





 5. Puder Stay Matte Rimmel London. 
Pisałam już o nim w poprzednich postach, ale nie sposób o nim nie wspomnieć. W promocji możemy zdobyć go za około 15 zł !!! Daje matowy efekt. Czytałam kilka negatywnych opinii na jego temat " ten puder podkreśla suche skórki " Kochane moje to nie wina pudru tylko zaniedbanej skóry. Z czystym sumieniem mogę polecić go jako właścicielka skóry mieszanej :)

6. Róż do policzków Sun Touch Wibo.




Wylał mi się na niego aceton kosmetyczny więc wygląd nie zachęca do kupna :P Daje świetny efekt, jak dla mnie delikatnie zbyt świecący. Muszę wypróbować puder z tej serii :)  Kosztuje 16 zł, więc jego cena promocyjna kusi i zachęca. :)


A teraz produkty, które w tym roku -49 % planuję zakupić :

 cena 43,99                                                                        cena 40,99
 cena 8,99                                           cena 8,99


 cena 23,99


Oczywiście podzielę się z Wami moimi nowymi zakupami. Czekajcie na nowe recenzje. Wasza Zołza :*

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images