Lakiery hybrydowe Silcare Color It! VS Unique z Allepaznokcie.pl

Witam już w nowym 2016 roku. Na początku chciałabym życzyć wszystkim dużo radości w tym nowym roku, szczęscia, zdrowia miłości i duuużo uśmi...

Witam już w nowym 2016 roku.
Na początku chciałabym życzyć wszystkim dużo radości w tym nowym roku, szczęscia, zdrowia miłości i duuużo uśmiechu na twarzy każdego dnia :*

Dziś chciałabym podzielić się z wami moimi nowymi nabytkami. Swoją przygodę z hybrydami zaczęłam pół roku temu. Chciałam spróbować lakierów z tańszej półki ( Silcare 5 zł na allegro, Unique okolo 10 zł ). Myślałam, że efekt będzie choć w połowie zadowalający niż w przypadku lakierów renomowanych firm takich jak Semilac czy Cosmetic Zone..

Niestety zawiodłam się. Lakiery Silcare Color It! trzymały mi się około 4 dni, a lakiery z hurtowni Allepaznokcie.pl 3 dni max. Jeśli chodzi o nakładanie to tutaj przewagę przejmuje unique z allepaznokcie.pl nakładają się dobrze nie zalewają skórek, natomiast Silcare mają ciągnącą konsystencję, gumowatą nawet można powiedzieć. Jeszcze raz nie.

Lakiery unique mają na opakowaniu wzornik kolorów co bardzo ułatwia nam szukanie, natomiast Silcare mają umieszczony tylko numer. Tutaj przewagę przejmuje Unique.

PODSUMOWANIE

Z czystym sumieniem mogę poradzić Wam dołożyć okolo 10 zł i kupić jeden normalny lakier hybrydowy, z którego będziecie mogły się cieszyć około 2 tygodni, niż kupić 2, które są nietrwałe i schodzą po 3 dniach.

Post nie jest sponsorowany. :)


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images