Najprostsza forma zdobień paznokci- dla początkującch i zaawansowanych :)

Marzą nam się zadbane dłonie i paznokcie, cudowny manicure, zapierające dech w piersiach zdobienia, ale... jak je wykonać jeśli nie jesteśmy...

Marzą nam się zadbane dłonie i paznokcie, cudowny manicure, zapierające dech w piersiach zdobienia, ale... jak je wykonać jeśli nie jesteśmy zbytnio uzdolnione artystycznie lub nie mamy czasu a nie chcemy wydać dużej kwoty ? Z pomocą idzie nam folia transferowa. :)



Przy pomocy tego sprytnego kawałka folii możemy się cieszyć pięknymi zdobieniami. :)

Czego potrzebujemy by zrobić wzory na lakierze?
Niezbędna jest oczywiście folia. Polecam również zainwestować około 10 zl w klej do folii transferowej. Niektórzy śmiałkowie próbują odbijać folię, kiedy lakier nie jest zbyt mokry ani za bardzo wyschnięty. Ja nie moge trafić na taki moment :P Słyszałam również o metodzie obijania folii na klej szkolny.. Musiałabym nie być sobą, żeby nie spróbować ale folia odbiła się niesymetrycznie.. Jednym słowem folia i klej. Kiedy już mamy taki ekwipunek zabieramy się do obijania :

  • malujemy paznokcie dowolnym lakierem- czekamy aż dobrze wyschnie
  • pokrywamy paznokcie cienką warstwą kleju- czekamy aż zmieni kolor ( w zależności od kleju mogą to być różne odcienie najczęsciej z mlecznego do bezbarwnego)
  • następnie odbijamy folię przykładając srebrną stroną do paznokcia
  • na koniec przyda się top lub jakiś lakier bezbarwny dla utrwalenia efektu 
UWAGA : Folie hologramowe mogą zmienić kolor i wzór pod warstwą lakieru nawierzchniowego


A co jeśli chcemy wykonać zdobienie folią na hybrydzie :

Przepis jest podobny :


  • zaczynamy od bazy utardzamy 
  • pózniej lakier hybrydowy ( lakiery z niektórych firm dobrze odbijają folię i nie potrzebny jest klej niestety ja jeszcze na takiegoż nie trafiłam :( ) 
  • nakładamy top utwardzamy odtłuszcamy i matowimy
  • następnie klej czekamy ąż będzie gotowy 
  • odbijamy folię tak jak w przypadku lakieru 
  • wykańczamy jeszcze raz topem utwardzamy i odtłuszczamy. 

UWAGA moja rada. Zawsze jak odbijałam folię na hybrydzie tradycyjnym spodobem po kilku dniach przy wolnym brzegu stawały się nieefektywne... Ja przy odbjaniu folii używam żelu do przedłużania i robię to tak :



  • żeluję paznokcie
  • matowię
  • nakładam klej i odciskam folię
  • kładę jeszcze jedną warstwę żelu i odtłuszczam

    Paznokcie spokojnie wytrzymują około 2 tygodnii. Efekt gwantowany :)

    Podsyłam jeszcze kilka fotek z foliowymi inspiracjami. Powodzenia :*

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images