Zwykły lakier zamiast hybrydowego? Why not ?

Cena zwykłych lakierów przeciętnego użytku waha się w granicach 10 zł. Cena lakieru hybrydowego średniej klasy to koszt około 20 zł. Szu...



Cena zwykłych lakierów przeciętnego użytku waha się w granicach 10 zł. Cena lakieru hybrydowego średniej klasy to koszt około 20 zł. Szukałam w internecie- mało jest opinii na temat lakieru położonego na bazę hybrydową. Podzielę się z Wami moją opinią na ten temat.

Płytkę paznokcia zmatowiłam bloczkiem polerskim, odsunęłam skórki, przemyłam cleanerem z firmy allepaznokcie.pl. Następnie nałożyłam bazę firmy Silcare i utwardziłam w lampie. Przechodzimy do sedna sprawy :)
Wybrane lakiery (kupione prawdopodobnie w Rossmanie, miętowy z Oriflame ) pomieszałam z topem 1:1. LAkiery robią się rzadsze, kolor słabiej kryje. Koniecznie jest malowanie 2-3 warstwy. NA koniec top i przemywamy cleanerem. :)
Efekt : BOMBA. U mnie trzymają się już tydzień przy normalnych pracach domowych. Jest to dłużej niż niejeden lakier hybrydowy słabej jakości. Świetny pomysł na zrobienie hybryd wymarzonym kolorem jeśli nie chcemy wydać na start około 30 zł za lakier hybrydowy.
Pamiętajmy, że trwałość hybryd zależy w dużej mierze od dobrej bazy, ale także od stopnia spiłowania paznokcia i stanu płytki. Jeśli np. szybko tłuszczą się włosy to płytka paznokcia również jest "tłusta" co oznacza, że hybrydy wytrzymają krócej niż u innych osób. Kwestia indywidualna.

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images