Keratynowe prostowanie włosów u wysokoporowca

Witajcie kochani. Dzisiaj podzielę się z Wami na temat keratynowego prostowania włosów. Moje włosy są wysoko porowate- jednym słowem siano. ...

Witajcie kochani. Dzisiaj podzielę się z Wami na temat keratynowego prostowania włosów.
Moje włosy są wysoko porowate- jednym słowem siano. Jeśli dam im spokojnie wyschnąć mam piękne loczki ( minusem tej fryzury jest to, że pół dnia mam z głowy bo tyle schną włosy. Na  drugi dzień wyglądam jak mokra kuna... ). Jeśli wysuszę włosy suszarką mam sianko dosłownie sianko na głowie. Nic tylko prostować... ale to też nie do końca się sprawdza, bo gdy wyjdę wieczorem i powietrze jest wilgotne to strach koło mnie w ciemności przechodzić :) Niestety taki już mój urok, dlatego 4.08 zdecydowałam się na zabieg keratynowego prostowania włosów.
Keratynowe (brazylijskie) prostowanie włosów to zabieg, którego celem jest odbudowa struktury włosów, ich intensywne odżywienie i wygładzenie. Keratyna, aplikowana na włosy w trakcie zabiegu, to naturalny budulec włosów, odpowiedzialny za ich kondycję i zdrowy wygląd. 





Zabieg przeprowadzałam sama w domu. Sam zabieg trwał około 2 godziny najdłużej zajęło pierwsze suszenie. "Preparaty kupiłam na allegro za około 60 zł, cena jest więc przystępna. Na włosy do łopatek kupiłam 50 ml preparatu. W salonach ten zabieg kosztuje około 200-400 zł. Uprzedzam jeśli chcecie zrobić go w domu musicie usiąść przy oknie, balkonie najlepiej z wiatrakiem przy sobie. Zapach okropny duszący, łzy lecą z oczu.. Ale dla takiego efektu warto.

Co prawda moje włosy nie są idealnie proste, ale jestem z tego nawet zadowolona. Uzyskałam efekt normalnych włosów, które w łatwy i szybki sposób mogę ułożyć a nie prostych drucików.
Efekt utrzymuje się od 4.08 do dziś. Na pewno zrobię kolejny zabieg.


PIELĘGNACJA PO ZABIEGU 

Po keratynowym prostowaniu musimy używać specjalnych kosmetyków do włosów. Zalecane jest używanie kosmetyków z serii keratynowego prostowania włosów, stosowanie hydrolizowanej keratyny w maskach i odżywkach oraz szamponów bez SLS.

Moja pielęgnacja wygląda mniej więcej tak jak przed keratyną.  Myję włosy szamponem bez SLS, raz w tygodniu oczyszczam ich mocniejszym szamponem. Olejuję ich olejem kokosowym. Na koncówki stosuję serum Dove.


Jedyne co dodałam do do swojej pielęgnacji do Keratynę w płynie dla włosów suchych i zniszczonych od Bielendy. Producent zapewnia łatwe rozczesywanie, termoochronę i blask. Co najlepsze to cudo ma hydrolizowaną keratynę na 2 miejscu w składzie. Oprócz tego znajdziemy również D-panthenol, witaminę B3, kwas hialuronowy. Tak cudowny skład możemy dostać za około 12 zł w Wispolu. Gorąco zachęcam nawet jeśli nie planujecie keratynowego prostowania włosów jako odżywkę b/s.


Podsumowując na pewno wrócę do keratynowego prostowania włosów i do keratyny od Bielendy również. Polecam każdemu z niesfornymi kędziorkami :)

Pozdrawiam. :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jestem wielką fanką keratynowego prostowania i na moich włosach również nie daje efektu wiszących strąków. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to dobrze, że nie daje takiego efektu. Mam ujarzmione włoski a nie sztuczny kask.
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Flickr Images