Perełki z Rossmanna -49%

Cześć kochani. Właśnie wróciłam z zakupów, odpaliłam laptopka i chcę się Wam pochwalić moim nowym łupem z Rossmanna. Pomadki ochronne to j...

Cześć kochani. Właśnie wróciłam z zakupów, odpaliłam laptopka i chcę się Wam pochwalić moim nowym łupem z Rossmanna.


Pomadki ochronne to jest mój absolutny Must Have. Moje przesuszone usta wymagają pielęgnacji, żeby się w miarę wyglądały. Latem ochrona przed słońcem jest konieczna. Pamiętamy o kremach z filtrem, ale czy pamiętamy o odpowiednim zabezpieczeniu ust ? W promocji zapłacimy z pomadkę około 2 zł więc jest to aż śmieszna cena.



Skusiła mnie pomadka NIVEA Care&Colour NUDE. Mam słabość do nudziaków. Bardzo dobrze się w nich czuję. Nude + pielęgnacja= Miłość.
Pomadka ma 2 warstwy: wewnętrzną pielęgnującą z prowitaminą B5 i zewnętrzną koloryzującą.
Pomadka świetnie nawilża i rzeczywiście kolor jest widoczny. W promocji wyrwałam ją za około 5 zł.


Kolejne skarbki to :
WIBO pomadka do ust Glossy Templation. Ja mam akurat o numerze 3. Piękna pomadka w kolorze brudnego różu. Daje cudowny kolor i nawilżenie.

EVELINE COSMETICS Aqua platinum. Wybrałam odcień 478.Kolejny piękny nudziak do kolekcji.
Pomadka świetnie nawilża. Kolor jest intensywniejszy niż u poprzedniczki WIBO.

WIBO Lip Lacquer Rock With Me. Lakier do ust z formułą nawilżającą. Idealnie wygładza, zapewnia intensywny kolor i połysk. Wybrałam nr 4. Czerwień idealnie sprawdzi się przy wieczornych stylizacjach.

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images