Real techniques miracle sponge- rywal Beauty Blendera ?

Siemka :* przepraszam Was za dłuuugą nieobecność, ale miałam drobe problemy ze zdrowiem. Jakieś 4 dni temu dostałam moje pierwsze zamówienie...

Siemka :* przepraszam Was za dłuuugą nieobecność, ale miałam drobe problemy ze zdrowiem. Jakieś 4 dni temu dostałam moje pierwsze zamówienie ze sklepu internetowego ezebra.pl
Zaskoczona pozytywnymi opiniami postanowiłam zakupić gąbeczkę do makijażu. W planie miałam Blendera, ale niestety 70 zł za gąbeczkę do makijażu, którą muszę wymienić co pół roku to dla mnie za dużo. Wybrałam więc tańszą alternatywę :)



"Multifunkcyjna gąbka do nakładania makijażu pozwala na uzyskanie efektu idealnej cery. Jej kształt sprawia że dopasowuje się do twarzy i ułatwia nakładanie nie tylko podkładu, ale również korektora, rozświetlacza lub różu.
Płaska, ścięta powierzchnia gąbki pozwala na aplikację kosmetyków w okolicach oczu oraz nosa, duża i okrągła powierzchnia sprawdzi się do nakładania podkładu na całą twarz, natomiast końcówka gąbki służy do zakrywania drobniejszych niedoskonałości."

Podkład nakłada się tym wymysłem rewelacyjnie. Nie pozostawia smug tak jak w przypadku pędzli, rozprowadza się równomiernie - w przypadku użycia palców jest to lekko utrudnione.
Lekko odbarwiła mi się gąbeczka już po 1 użyciu co trochę mnie martwi...
Zobaczymy co będzie dalej, ale jak narazie jestem z niej bardzo zadowolona.
Za cenę 30 zł z wysyłką polecam każdej wypróbować.
Pozdrawiam Was kochane <3




You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images