Jak tanio i modnie się ubrać??

Witajcie kochani. Nie wiem czy wiecie ale od niedawna zaczęłam interesować się tematem oszczędzania pieniążków. Nie robię tego z chytrości...


Witajcie kochani. Nie wiem czy wiecie ale od niedawna zaczęłam interesować się tematem oszczędzania pieniążków. Nie robię tego z chytrości, ale zaoszczędzone pieniądze chcę wydać na wakacje, tatuaż lub inne marzenie.. :)

Jak wiecie można ubrać się tanio i modnie. Gdzie? Lumpeks. Tak, właśnie tam Temat do niedawna kontrowersyjny, jednak coraz więcej ludzi zaczyna się przekonywać do tego typu sklepów. Oczywiście kilkunastominutowe kolejki, kobiety przepychające się i wyrywające sobie ubrania z rąk mogą zniechęcać... ale upolowanie fajnej spódniczki za 5-15 zł, która jest modna i pojawia się w sieciówkach za 80 zł to czysta przyjemność, a jaka satysfakcja!

Przyznam szczerze moje początki z lumpeksami były dość ciężkie. Nie znałam terminów dostaw, jak już poszłam nigdy nic nie upolowałam, oprócz ubrań w rozmiarach XXL.. Miałam taki okres w życiu, kiedy kupowanie na "szmatach" uznawałam za szczyt obciachu, nie wyobrażałam sobię, że ktoś z moich znajomych mógłby mnie tam zobaczyć. Teraz zakupy w lumpeksie traktuje jako zakupy w normalnym sklepie. Mogę nawet stwierdzić, że lubię zakupy w lumpeksach. Cieszy nie każdy "upolowany ciuszek".



Mimo, że nie mogę się pochwalić mega dużą kolekcją... Bo do takiej nawet nie zmierzam. Kupuję tylko rzeczy, które wiem, że będę używać. Mimo, że koszulka za 1 zł kusi, ale jeśli wiem, że nie będę jej nigdy używać, bez sensu jest ją brać.
Przedstawię, Wam kilka zasad, którymi kieruję się podczas zakupowego szału:
  • kupujemy tylko rzeczy, które są niezniszczone, lub takie, które da się w szybki sposób naprawić. Innych po prostu nie opłaca się kupować. 
  • musimy wybrać się na maraton lumpeksowy w dniu dostawy. Wtedy będziemy miały ogólny obraz lumpeksów, cen i atmosfery w nich
  • na początek polecam chodzenie tylko w dniu dostawy. Wiem, że fajne ubrania za 1 zł kuszą, ale nie łudźmy się na początku nic w takiej cenie nie upolujemy. Na początku polecam wybrać się w dniu dostawy zarezerwować sobie kilka godzin czasu i każdą rzecz dokładnie przeglądać
  • nie kupujemy rzeczy, które są w naszym rozmiarze, nie są zniszczone, ale kompletnie nie pasują do naszego stylu i zwyczajnie nie będziemy miały do czego je ubrać w efekcie czego będą leżały w szafie
  • nie polecam pchać się na lumpeksy w dniu dostawy w godzinach otwarcia. Możemy się tylko zniechęcić atmosferą jak z wojny... Spokojnie, tuż po zakupowym szale około godziny 11 też będziemy mogły znaleźć "perełki" bez obawy, że ktoś przypadkiem podbije nam oko łokciem w zakupowym szale
  • początkującym polecam wybieranie lumpeksów, w których ubrania są wywieszone na wieszakach a nie w koszach. To szukanie może nas tylko zniechęcić. Nawet niektórzy doświadczeni "lumpeksowicze" wolą wybieranie tego typu sklepów.
Wydaje mi się, że temat został wyczerpany. Może pochwalicie się swoimi sposobami na wyłapanie perełek w lupeksach? Wolicie zakupy w lumpeksach czy wybieracie jednak sieciówki ?

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images