Porównanie lakierów hybrydowych z aliexpress do 10zł

Witajcie moje serduszka. Dzisiaj przychodzę do Was ze świeżynką. Czekałam z tym postem bardzo długo, a to dlatego, że czekałam na wszystkie ...

Witajcie moje serduszka. Dzisiaj przychodzę do Was ze świeżynką. Czekałam z tym postem bardzo długo, a to dlatego, że czekałam na wszystkie lakiery, które szły do mnie równe 2 miesiące ( Color Tale ) i nieco krócej reszta. Mam je około 2,5 tygodnia i wypróbowałam wszystkie na sobie, mamie i 2 koleżankach. Paznokcie zazwyczaj robię sobie, rodzinie ostatnimi czasy często koleżanką, jednak nie mogę przełamać się, żeby robić hybrydki obcym... Ręce mi się trzęsą na samą myśl o tym.










Na początek Elite99. Cena wszystkich lakierów jest podobna około 6 zł/szt. Niestety linki wygasły :( Jeśli macie jakiś sprawdzonych sprzedawców to proszę zostawcie mi link w kom., bo nie raz zdarzały mi się puste lub zaschnięte lakiery, które były tak długo wyczekiwane :(
Wracając do tematu Elite mają przyjemną konsystencję, według mnie są gęstsze niż w Semilac, lekko podobne do Cosmetics Zone. Ładnie się poziomują, mają przepiękną gamę kolorystyczną. Jednym słowem polecam.






Lakiery Bling bardzo mnie zawiodły. Mam je około 2 miesiące, początkowo były świetne- dobre poziomowanie, ładne krycie. Po 2 miesiącach... totalna klapa. Lakiery zrobiły się potwornie gęste i ciągnące. O poziomowaniu można zapomnieć. Ogólnie zraziłam się do tych lakierów.



Color Tale. Całkiem przyzwoite lakiery jak na 5 zł/szt. Są gęste, lekko ciągnące, ale nie jest to uciążliwe przy zakładaniu hybryd. Ładnie się poziomują, mają piękne wyraziste kolory(2 warstwy to czasem za dużo). Jestem z nich zadowolona. :) Nie wiem dlaczego, ale bardzo urzekają mnie ich buteleczki. Polecam wypróbować każdej hybrydomaniaczce.





I rodzynek na koniec. Focalture I'm Gel Polish. Bardzo żałuje, że kupiłam tylko 1. :( Jest świetny. Ma idealną (dla mnie xD) konsystencję, przy jasnych lakierach wystarczają 2 warstwy co rzadko się zdarza, ładnie się poziomują, nie spływają na skórki. Na pewno zagości u mnie jeszcze nie jedna buteleczka. Najlepiej wydaje 6 zł w tym roku :P



Na koniec lekko nieskromnie pochwalę się moimi wypocinami... Chyba nie jest aż tak źle ? Mam zamiar nadal się szkolić i doskonalić.
Do zobaczenia kochani <3










You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images